Indkøbskonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du datastærk, supportminded og er du god til at følge op på indkøbsaftaler? Så skal du være Frederikssund Kommunes indkøbskonsulent!
Indkøbskonsulenten er en vigtig del af Udbud og Kontrakt, der er organisatorisk forankret under Økonomi og Udvikling. Udbud og kontrakt har ansvaret for at gennemføre udbud og indkøb for at indgå aftaler på varer og tjenesteydelser på markedsmæssige vilkår samt sikre styring af og opfølgning på kontrakterne i kommunen.

Om stillingen
Dine primære værktøjer er e-handelssystemet, indkøbsanalysesystemet, kontraktstyringssystemet samt Excel.
Du får en nøglerolle i vores ambition om at forøge anvendelsen af vores e-handelssystem fra de nuværende 21,3%. Opgaverne omfatter, at:

  • Udvikle anvendelse af e-handel i organisationen
  • Godkende leverandører og kontrakter, indlæse, opdatere og i det hele taget styre e-handelskataloget
  • Controlle på prisstigninger
  • Supportere kolleger i forhold til at forøge og kvalitetssikre indkøbsopgaver via e-handelssystemet
Du vil skulle arbejde meget med indkøbsanalyse, så vi sikrer, at vores ressourcer anvendes bedst muligt og at vi anvender de rigtige indkøbsværktøjer, samt i øvrigt controlle på, at vi betaler korrekt pris – hver gang.

Frederikssund Kommune deltager i Indkøbsfællesskabet Nordsjælland, hvor vi i samarbejde med en række øvrige kommuner laver fællesindkøb til alle fagcentre. Du vil skulle deltage i projektgrupper og efter en tid selv medvirke i eller drive indkøbsprocesser på vegne af fællesskabet.
Frederikssund Kommune indkøber varer og tjenesteydelser via SKI. Du vil skulle forberede og tilslutte Frederikssund Kommune til de aftaler, som vi efter interne analyser af behov og økonomi tilvælger.

Du kommer til at samarbejde tæt med udbudskonsulenter og indkøbschef i en koordinatorrolle og derfor bistå ved udarbejdelse af udbud og større indkøb samt andre af de spændende opgaver, som Udbud og Kontrakt løser på tværs af organisationen.

Vi forventer
At du ser muligheder frem for begrænsninger. At du har relevant uddannelse og/eller erfaring inden for salg og salgssystemer - gerne kombineret med praktisk erfaring med support af kolleger eller ledere. Det vil være en fordel, men er ikke et krav, at du har erfaring med offentlige indkøb.
Det er vigtigt, at du er struktureret og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer og opgaver. Du har erfaring med IT på et niveau, hvor du kan sikre drift og opfølgning på e-handelssystemet - herunder bearbejde indkøbsdata med henblik på opfølgning overfor kolleger og leverandører.
Det er væsentligt, at du har en positiv indstilling til samarbejde og kollegaer. Vi lægger vægt på, at du er udadvendt, serviceminded og kan samarbejde og kommunikere med mange faggrupper både på skrift og tale. Det er endvidere vigtigt, at du er nysgerrig, anerkendende, analytisk og har sans for at se nye muligheder.

Vi tilbyder
En spændende og alsidig stilling med klare mål, hvor du får gode muligheder for at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, og hvor der samtidig er en god balance mellem privat- og arbejdsliv.
Når vi sætter et mål, sætter vi barren højt. Du får muligheden for at indgå i et stærkt team med ambitiøse målsætninger, som er at blive blandt de førende inden for e-handel i det kommunale regi. Vi er en afdeling med en uformel og humoristisk omgangstone og et kollegialt miljø, hvor vi ofte har travlt, men altid har tid til at samarbejde og hjælpe hinanden – og kage om torsdagen.

Ansøgning og yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger, bedes du kontakte Indkøbschef Klaus Egebo Jakobsen på 21 60 24 95.
Ansøgningsfrist er 26. juni 2023. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende i processen og senest onsdag-torsdag i uge 26. Stillingen ønskes besat med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. august 2023.

Ansættelsesforhold
Fuld tid

Tiltrædelse
01. aug 2023

Kontakt
Indkøbschef Klaus Egebo Jakobsen på 21 60 24 95

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikssund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikssund Kommune, Torvet 2, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=82587

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5851482

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet