Regnskabsmedarbejder/betalingskonsulent til Regnskab og Finans

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Regnskabsmedarbejder/betalingskonsulent til Regnskab og Finans
Er du skarp til bogføring og har du en god systemforståelse? Så er du måske vores nye kollega.

Da en af vores dygtige medarbejdere er gået på pension, tilbyder vi lige nu en spændende stilling som regnskabsmedarbejder/betalingskonsulent til Regnskab og Finans i Frederikssund Kommune.

Vi søger en ny kollega med regnskabsteknisk forståelse, som vil være med til at udvikle afdelingen, og som tør udfordre os på vores arbejdsgange.

I Frederikssund Kommune er regningsbetalingen for hele kommunen samlet i et centralt team i Regnskab og Finans. Vi har i det daglige arbejde fokus på digitalisering og optimering af administrative arbejdsgange. Vi anvender økonomisystemet KMD Opus, og en stor del af vores fakturamasse konteres i dag automatisk ved hjælp af KMD Letbetaling.

I afdelingen har balancen mellem arbejde og privatliv høj prioritet. Du vil blive en del af en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, hvor vi arbejder sammen om at komme i mål med opgaverne.

Vi holder til på Frederikssund Rådhus, der ligger centralt i Frederikssund tæt ved S-togsstationen.

Arbejdsopgaver
Som regnskabsmedarbejder/betalingskonsulent vil du komme til at arbejde med:

  • kreditorbogføring
  • fakturaoprettelse
  • håndtering af udbetalinger og udlæg
  • mindre afstemnings- og kontrolopgaver
  • andre regnskabstekniske opgaver afhængigt af dine kompetencer og ønsker

Vi tilbyder
  • et spændende job i en velfungerende afdeling med dygtige og engagerede medarbejdere
  • et job med mulighed for både personlig og faglig udvikling
  • ansættelse i en fleksibel organisation med høj faglighed, gode kollegaer og et rigtig godt arbejdsmiljø
  • gode muligheder for at påvirke og udvikle området.

Vi forventer, at du
  • har erfaring med bogføring og afstemning
  • tør prøve nye veje eller udfordre eksisterende arbejdsgange
  • har gode Excel-færdigheder
  • har kendskab til den kommunale økonomi- eller har lyst til at bliver klogere på området
  • er god til it - kendskab til KMD Opus er en fordel, men ikke et krav
  • følger dine opgaver til dørs og tager ansvar for at opgaverne bliver løst til tiden
  • bidrager til et godt socialt arbejdsmiljø.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst med aflønning efter kvalifikationer og principperne i ny løn. Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.

I Frederikssund Kommune har vi fleksibel arbejdstid, herunder mulighed for hjemmearbejde.

Arbejdssted er Frederikssund Rådhus, Torvet 2, 3600 Frederikssund.

Yderligere oplysninger
Eventuelle spørgsmål kan rettes til afdelingsleder i Regnskab og Finans, Nicolai Abildskov Pallisborg på telefon 51 26 93 48.

Ansøgningsfrist
Mandag den 21. august 2023. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34 og 35.

Tiltrædelse
1. oktober 2023 eller efter aftale.

Ansættelsesforhold
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst med aflønning efter kvalifikationer og principperne i ny løn. Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.

Tiltrædelse
01. okt 2023

Kontakt
Afdelingsleder i Regnskab og Finans, Nicolai Abildskov Pallisborg på telefon 51 26 93 48.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikssund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikssund Kommune, Torvet 2, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=83966

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885818

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet